And also this year the story teller David was with us

Auch in diesem Jahr, am Dienstag, den 17. September, hat der Förderverein es den 3. und 4. Klassen ermöglicht, mit dem native-speaker David Spaß und Freude am Englischlernen in unserer Aula zu haben.Die Kinder konnten sich in die Sprache hineinhören, staunen, wie viel sie verstehen und letztendlich auch schon auf Englisch antworten. Für alle ein Erlebnis mit viel Spaß dabei.

David Heathfield is a storyteller/dramaworker, teacher of English and teacher trainer from Exeter, UK.
He is the author of the Teacher Development book Storytelling With Our Students: Techniques for telling tales from around the world, Spontaneous Speaking: Drama Activities for
Confidence and Fluency and a host of articles and chapters on storytelling and
drama in education. He loves celebrating cultural diversity.

David: „I would like to thank you all for making me feel so welcome again at St Nikolai.“